2009. december 12., szombat

Megkésett ajándék a konyhából






Bár mostanra már okafogyottá vált ezen poszt apropója, de azért akinek tetszik, bedobhatja ezt az ötletet jövő Mikulásra. :-)


Nos, hát a kedves Mogyi Mikulás elkészítéséhez annyi szem amerikai mogyoróra van szükségünk, ahány Mogyi Mikit kívánunk előállítani. Valamint piros, fekete és fehér filceket használtam. Aztán kezdődhet a rajzolás, színezés.


Évekkel ezelőtt láttam valahol ezt az ötletet, sajnos már nem emlékszem, hogy hol. Annyira nem, hogy már azt sem tudom, hogy az interneten találtam, vagy valamilyen újságban? Tényleg nem tudom...


Jó rég volt már, mikor a legutóbbi bejegyzésem közzétettem. Pedig mindig történik valami a konyhában, szeretem is ezt a blogosdit, szóval téma és kedv akad bőven. De hát ezek szerint valamit rosszul csinálok (ezt a bejegyzést majd' egy hete írom, agyrém!)...
Lehet, hogy csak még nem éreztem rá az egész dolog ritmusára: hogy amikor készül valami a konyhában, akkor a hozzávalókkal együtt a fotózáshoz szükséges kellékeket is oda kellene készítenem, vagy ha elkészült az étel, tálaljak ki egy adagot rögtön és készülhet is a kép, vagy nem tudom... Talán ki lehetne jelölni egy fix napot a héten, amikor leírom a konyhai kalandokat. Arra eszem ágában sincs hivatkozni, hogy egy kisbabával a fedélzeten mindez kicsit nehézkesebben megy, hiszen tudom, hogy mások két, három, sőt több lurkóval sokkal flottabbul szerkesztik a blogjukat. Azért kiváncsi lennék, hogyan! Szívesen tanulnék tőlük. :-)

1 megjegyzés: